מעקבים ותצפיות

מעקבים ותצפיות או כפי שככל הנראה רובכם מכירים אותם בתור חקירות בגידות, הפכו להיות מהמקרים הנפוצים ביותר בכל משרד חקירות פרטי. החקירות מתבצעות כאשר אחד מהצדדים במערכת יחסים בין בני זוג חושד כי הצד השני מנהל רומן מחוץ למערכת היחסים.

ברוב המקרים, חקירות מהסוג הזה כוללות בתוכן לא מעט אמוציות מצד כל מהמעורבים , ולכן חשוב להתייחס אליהם בצורת חשיבה קצת שונה. תפקידו של חוקר פרטי זה מצד אחד להביא את ההוכחות ואת המידע הנדרש, ומצד שני לא לנקוט דעה או כל סוג של ביקורות כלפי אף אחד מהצדדים המעורבים.

כיצד מתחילות מעקבים ותצפיות?

כאשר אחד מהצדדים מרגיש כי משהו לא כשורה בהתנהגות של בן הזוג, אחת מהמחשבות הראשונות שעולות לראש זה כמובן בגידה. אם בן או בת הזוג צמודים למכשיר הנייד ונעדרים יותר מידיי זמן מהבית ללא כל סיבה מוצדקת, זה גם אלמנט שיכול להגדיל את תחושת החשדנות והספקנות.

הפנייה הראשונה אל חוקרים פרטיים תמיד מלווה עם לא מעט חששות ופחדים האם לשתף את אשר יושב על לבכם. אך עליכם להבין כי רק כאשר תבדקו היטב ותרגישו את תחושת הבטן תוכלו להמשיך להתנהל בצורה רגילה ולא חשדנית.

החשדנות יכולה להרוס את הזוגיות שלכם ולכן מוטב כי תשימו לעצמכם את כל האמת על השולחן על מנת שתוכלו לדעת בצורה מדויקת – האם בן או בת הזוג שלכם בוגדים או שמדובר רק בחוסר הבנה.